Hamarosan itt a kánikula, ami egyenlő a strand-szezonnal. Összeszedtük a leghatékonyabb tippeket, amikkel formába hozhatod magadat, hogy kellő magabiztossággal jelenj meg fürdőruhában is.

Gondolom, Te sem tudod mindig megállni, hogy a főétkezések között, vagy közvetlenül utána ne egyél valami kis levezetőt. Ilyenkor általában olyan ételeket csipegetsz, ha nincs semmi desszert, amik rögtön fogyaszthatók: chips, csoki, cukorka. 

A rohanós hétköznapokban valószínűleg Neked sincs időd és kedved munka után még nekiállni sütni-főzni. Nap közben eszel valami hideget, vagy valami elfogadható áru menüre vagy befizetve, ami nem is igazán finom és többségét tekintve nem valami egészséges.

Az évszak-váltás már csak azért is izgalmas, mert a 3-4 hónapon keresztül evett szezonális zöldségek és gyümölcsök végre lecserélődnek, és az új ízek segítségével kissé változtathatunk étrendünkön.

Teljesen mindegy, hogy diétázol-e vagy sem, a napi ajánlott cukorbevitel 25 g (körülbelül 6 teáskanálnyi). Ez alapvetően sem sok, de ha nem figyelünk oda, nagyon sokkal túlléphetjük ezt a határt, ugyanis rengeteg olyan élelmiszer van, ami a közhiedelemmel ellentétben nagyon sok cukrot tartalmaz.

Vége a féktelen zabálásnak ezért az internet csak úgy ontja magából a fogyókúrás tippeket, hogyan fogyjunk le pár nap alatt és eláraszt minket a rosszabbnál rosszabb csodaszereikkel és sportgyakorlataikkal.

Van egy rosszhírem lányok. Sajnos az ünnepek alatt felszaladt kilók egy csodaszertől vagy napi néhány perces jógagyakorlattól nem fog lemenni.